Ärrä-koodikampanjat

Koodinlähetyskampanjat

Koodi+ tarjoaa yrityksellenne Ärrä-koodien lähetyskampanjat avaimet käteen -periaatteella. Kampanjalähetystä varten tarvitset vain oman kohderyhmäsi GSM-numerot. Koodinlähetyskampanjassa Ärrä-koodi lähetetään SMS-viestillä kohderyhmän puhelimiin. Kampanjaa varten tulee valita/toimittaa seuraavat elementit:

  • Kohderyhmä esim. Excel-tiedostona
  • Ärrä-koodituote (valitaan tarjolla olevista vaihtoehdoista)
  • Koodin voimassaoloaika
  • Viestisisältö
  • Viestin lähettäjätieto

Pyydä tarjous Ärrä-koodikampanjasta!

Näin helppoa on Ärrä-koodikampanjan toteutus!

Ärrä-koodilla palkitset helposti asiakkaasi

1. Valitse tuote

Valitse tuote jota haluat käyttää Ärrä-koodikampanjassasi. Tuotteita löytyy kaikista eri tuoteryhmistä, joten kampanjaanne sopiva tuote löytyy varmasti!

Ärrä-koodilla on helppo tehdä hyvitys

2. Toimita kohderyhmän GSM-numerot ja haluttu viestisisältö

Toimita meille vastaanottajien GSM-numerot sähköpostitse joko Excel- tai CSV-tiedostona.

Ärrä-koodilla avuksi tuotelanseeraukseen

3. Valitse lähetysajankohta

Kampanja voidaan ajastaa haluamallenne ajankohdalle.

Ärrä-koodilla tarjoat asiakkaillesi helposti maistiaisia!

4. Viestit lähetetään asiakkaalle!

Koodi+ hoitaa Ärrä-kooditekstiviestien lähetyksen vastaanottajille haluttuna ajankohtana. Vastaanottajat voivat viestin saatuaan heti hakea tuotteensa Ärrältä.

Koko Suomen laajuinen jakeluverkosto käytettävissäsi!


R-kioski jakeluverkosto

Ärrä-koodin avulla käytössäsi on R-kioskin koko suomen laajuinen kioskien jakeluverkosto. Ärrä-koodituotteen voi noutaa miltä tahansa R-kioskilta, aina yhtä helposti ja nopeasti.


R-kioskeja on suomessa yli 620, joten voit valtakunnanlaajuisen kampanjan toteuttamimen on nyt erittäin helppoa! Koodi+:n palvelujen avulla saat myös tarkkaa tietoa siitä missä päin Suomea Ärrä-koodituotteet on käyty noutamassa.


Kysy lisää!

Koodinlähetyskampanjan lisäpalvelut

Koodinlähetyskampanjaan on mahdollista liittää seuraavia lisäpalveluita:

Kampanjaraportti

Kampanjan jälkeen toimitettava raportti josta ilmenee toteutetun Ärrä-koodikampanjan avainluvut.

Raportti pitää sisällään:

  • Lunastusmäärä
  • Lunastusprosentti
  • Lunastusajankohdat
  • Lunastuspaikat
Koodi+ tilastot
Ota yhteyttä

Mielipidekysely

Tekstiviestitse lähetettävä mielipidekysely, jossa asiakkaalta voidaan kampanjan jälkeen kysyä esimerkiksi mitä hän oli mieltä lunastamastaan tuotteesta.

Mihin tilanteeseen?

  • Maistatuskampanjoiden jälkianalyysiin
  • Palkitsemiskampanjoiden yhteyteen
  • Hyvityskampanjoiden yhteyteen
Koodi+ mielipidekysely
Ota yhteyttä

Mobiili laskeutumissivu

Mobiililaitteille optimoitu, yrityksen graafisen ilmeen mukaan brändätty laskeutumissivu, jossa Ärrä-koodi on 2D-koodin muodossa. Koodi voidaan lukea R-kioskilla suoraan puhelimen näytöltä. Linkki laskutusmissivulle lähetetään SMS-viestillä.

Hyödyt:

  • Näyttävämpi tapa esittää Ärrä-koodi
  • Mahdollisuus lisämainontaan
  • Yrityksen brändin mukainen
Koodi+ mobiili laskeutumissivu
Ota yhteyttä

Muistutusviesti

Muistutustekstiviesti voidaan kampanjan loppuvaiheessa lähettää kaikille niille jotka eivät vielä ole käyneet noutamassa Ärrä-koodituotetettaan. Muistutusviesti kannattaa lähettää pari päivää ennen Ärrä-koodin voimassaolon päättymistä. Muistutusviesti voi jopa tuplata tuotteen lunastusprosentin!

Hyödyt:

  • Nostaa lunastusprosenttia
  • Lunastustusten määrä voi jopa tuplaantua!
  • Positiivinen asiakaskokemus
Koodi+ muistutusviesti
Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoja?    Ota yhteyttä